რა მასწავლა მარიმ.

The Wolf of Wall Street.flv_010239863
“მარიმ რა უნდა მასწავლოს? ალბათ უმნიშვნელო ამბები და ბოტანიკური საოცრებები,” ქვეცნობიერში ესეთი აზრი დარბის. ცხოვრების ამ ეტაპზე ბევრი ვერაფრით გამაკვირვებთ, ჩათლახი კაცი ვარ გამოგიტყდებით, ახალგამოჩეკილ, გამოსიციალიზებულ ბავშვებს თითქმის არც ვუსმენ, 21 წლის ბებერი ვარ, მაგრად მკიდია როგორი უნდა ვიყო და მკითხველო: “რატო შვილო აჰ აჰ”  არ გინდა, საკაიფოდ მაქვს ნაკაიფარი მამი.
კაიფის მერე ჩნდება რაღაც, დეპრესია არა დეპრესია ჩაჯმასავითაა, არ მჯერა იმ კაცის ფორმა რომ აცვია და მეოთხე პერიოდამდე რომ, ბრძოლობს და ცხოვრებას თმობს, ან არ იბრძვის. მოკლედ, მე და დეპრესია ვერ ვეწყობით.
რას მოვაყოლე ამხელა ჩემი თავის წარდგენა, დიდი არაფერი კაცი ვარ, არაფერს ვაფუჭებ ერთი ეგაა. რა შეღავათია არა?
პირველ კურსზე რაღაცის ძებნა დავიწყე, და ერთ დიდ შარშიც გავყავი თავი ესაა “ქალი ბოლო გაჩერება” ხო ვფიქრობდი აქ შევჩერდი აი ისაა, სხვები გადაფასდნენ, შედარების ტასკზე ჩამოვშალე სხვა ქალები, ნაცნობები, დაკარგულები, გასაცნობები, გაქრნენ.
სულ ბოლოს გამახსენდა რო არ მეგონა ზოგიერთ მათგანს თუ დავიკიდებდი მარა დავიკიდე.
ესეც დავიკიდე მგონი. ვიღაც მონოგამი ჰანს შნირი არ გეგონოთ.
მარა ამ პროცესში მთავარი დამავიწყდა, ის რაც ჩემ თამაშში მესამე პერიოდია ანუ გადმაწყვეტი.
გაწვალებთ ესე და ბოლოს ვიტყვი.
მარიმ შემახსენა ამ არანორმალურმა, ვეღადავები კვეთებულზე იარე თქო, სამეგობროზეც ვეღადავები მაშინებს თქო, ცინიზმს კარგად ვარ “შესისხლხორცებული”, ეს სიტყვაც რო სხვამ თქვას ცინიკური კუნთები ამითამაშდება სახეზე.
მარი თავისუფალია მართლა თუ ძალით არის, და ამაში ვერავინ აჯობებს.
ძაღლს ასეირნებდა. გამოო…, დამღალა კომპიუტერმა აღარც პროფესიად მინდა აღარც გასართობად, დიახ დიახ აიტი ინჟინერი ვარ, “ყოფილი” მაგარი სიტყვაა ყველაფერი ყოფილი ვარ, საშუალო ანთროპოლოგის გარდა. – პროფესიით რა ხარ?
-საშუალო ეთნოლოგი ძმაო.
ხო და გავედი, რაღაც წავიბურტყუნე ესე და ესე ტვინი მომეტ… თქო.
“არ იცით ცხოვრების შერგება გოიმები ხართ მაგარიო”
გავატარე არ შევიმჩნიე, მარა სადღაც შიგნით რაღაც მომხვდა საკაიფოდ, ვა ეს რაღა ამ გუშინდელმა ბავშვმა ჩამარტყა თავში, გაირბინა ისევ ზემოთ მორბენალმა აზრმა.

აი ეს მასწავლა მარიმ, მასწავლა არა მიმახვედრა რო ბევრი შეცდომა დავუშვი სხვანაირად უნდა მექნასავით, ამ პოსტს წაიკითხავს ვერაფერს გაიგებს არაფერი მომიყოლია, ჩემი მეორე მხარე სხვა მარიმ იცის და ასეც იქნება ყოველთვის.

დასკვნით სახით ვაღიარებ, იმედებს არავისზე ვამყარებდი რატო შევცვდი? არასდროს ვეძებდი “coldplay გოგოებს” მატერიალისტებს და მშიშრებს. რატო შევცვდი, რატო დავგოიმდი? იმიტო რო ჩავეშვი, ვისი ბრალია (ქეცბას ხმით) შენი შე კომპლექსიანო კაცო. კაი დროს მივხვდი, დაკარგულს ვერ ავინაზღაურებ.  ჯობდა გამეგრძელებინა ჩემი მესამე პერიოდი, არ უნდა ჩავშვებულიყავი უსიცოცხლოთა ცხოვრებაში. ცინიკოსის ნიღაბიც სცენაზე დამივარდა და როგორც ვფიქრობდი “მე ლაქია კაცი”-სამ გაამრთლა. როგორ უყვართ ჩვენთან აფერისტები, მაზოხისტურად! სად წავედი საიდან.

6 thoughts on “რა მასწავლა მარიმ.

  1. აქ იმიტომ ვაკომენტარებ, რომ ნაკლები გინებებია 😀
    კომენტარი: დეტალებზე აგებულ პოსტებზე ვგიჟდები ^^ . ერთი სიტყვა, ფრაზა ან მომენტი რომაა შენი მუზა და ამ პაწაწუნაზე ორ ფურცელს რომ წერ ^_^ თავისუფალი გოგო ყოფილა მარი ❤

    Like

      1. სხვა პოსტებში ბევრ ცუდ სიტყვას ამბობ 😀 (წერ) . და ეს ჩემს შინაგან პრინციპებს ეწინააღმდეგება (ანგელოზის სმაილი და მაღლა ახედვა) :დდ

        Liked by 1 person

კომენტარის დატოვება

